1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Articole

Tarife

TARIFE SOLICITATE

PENTRU SERVICIILE ARHIVISTICE PRESTATE

de intocmire si eliberare adeverinte/certificate si alte categorii de documente

 

 

Nr.

crt.

 

Tipul serviciului prestart de operatorul economic autorizat

Limita maxima a tarifului solicitat de operatorul economic autorizat  persoanelor fizice si/sau juridice pentru prestarea serviciului arhivistic

(conf. anexa)

Taxa pe valoarea adaugata

TVA - 19%

 

(valabil de la 01.01.2017, conf.CF)

 

Total valoare doc./

adeverinta

1

ELIBERARE DOCUMENT ORIGINAL proprietatea solicitantului, existent in arhiva (carti de munca, acte de stare civila, certificate/ adeverinte/ diploma scolarizare, etc.)

 

30 lei

 

5,70 lei

 

35,70 lei

2

ELIBERARE CERTIFICATE/ADEVERINTE SPORURI

 

a)

Pentru solicitari ce privesc cercetarea pe o perioada de 1-5 ani

 

125 lei

 

23,75 lei

 

148,75 lei

 

b)

Pentru solicitari ce privesc cercetarea pe o perioada de 6-10 ani

 

175 lei

 

33,25 lei

 

208,25 lei

 

c)

Pentru solicitari ce privesc cercetarea pe o perioada de peste 10 ani

 

225 lei

 

42,75 lei

 

267,75 lei

3

ELIBERARE CERTIFICATE/ADEVERINTE GRUPA

 

a)

Pentru solicitari ce privesc cercetarea pe o perioada de 1-5 ani

 

80 lei

 

15,20 lei

 

95,20 lei

 

b)

Pentru solicitari ce privesc cercetarea pe o perioada de 6-10 ani

 

120 lei

 

22,80 lei

 

142,80 lei

 

c)

Pentru solicitari ce privesc cercetarea pe o perioada de peste 10 ani

 

160 lei

 

30,40 lei

 

190,40 lei

 

Nr.

crt.

 

Tipul serviciului prestart de operatorul economic autorizat

Limita maxima a tarifului solicitat de operatorul economic autorizat  persoanelor fizice si/sau juridice pentru prestarea serviciului arhivistic

(conf. anexa)

Taxa pe valoarea adaugata

 

TVA - 19%

 

(valabil de la 01.01.2017, conf. CF)

 

Total valoare doc./ade-verinta

4

ELIBERARE CERTIFICATE/ADEVERINTE VENITURI

 

a)

Pentru solicitari ce privesc cercetarea pe o perioada de 1-5 ani

 

140 lei

 

26,60 lei

 

166,60 lei

 

b)

Pentru solicitari ce privesc cercetarea pe o perioada de 6-10 ani

 

230 lei

 

43,70 lei

 

273,70 lei

 

c)

Pentru solicitari ce privesc cercetarea pe o perioada de peste 10 ani

 

300 lei

 

57 lei

 

357 lei

5

ALTE TAXE

 

Activitatea de cercetare pentru eliberarea de copii si extrase de pe documente detinute, altele decat adeverintele /certificatele

 

8 lei/ pagina

 

1,52 lei/pagina

 

9,52 lei/pagina

 

Activitatea de eliberare a copiilor, extraselor de pe documente (xerografiere sau imprimare), altele decat adeverintele /certificatele.

 

2 lei/ pagina

 

0,38 lei/pagina

 

2,38 lei/pagina

  • Pentru serviciile prestate, la incasarea numerar a taxei aferente solicitarii veti primi un bon fiscal. Daca nu il primiti, aveti oligatia sa-l solicitati si sa-l pastrati cel putin pana la eliberarea adeverintei/ documentului solicitat.
  • Pentru taxele incasate in contul bancar se va emite factura – document pe care il veti primi impreuna cu adeverinta/ documentul solicitat.

*tarifele din tabelul anexat nu contin TVA

Servicii si Consultanta arhivare

 

“Arhivele nu sunt depozite de acte vechi, ci adevarate laboratoare de cercetare stiintifica” Nicolae IORGA

 

                                                                 

L.138/2013 Art. 1.

“Constituie izvoare istorice şi alcătuiesc Fondul Arhivistic Naţional al României documentele create de-a lungul timpului de către organele de stat, organizaţiile publice sau private economice, sociale, culturale, militare şi religioase, de către persoane fizice autorizate, profesionişti care îşi desfăşoară activitatea în baza unei legi speciale şi persoane fizice. Acestor documente statul le asigură protecţie specială, în condiţiile prezentei legi."


Conform Legii Arhivelor Nationale L.16/1996, creatorii de documente sunt obligaţi să înregistreze toate documentele intrate, ieşite sau întocmite.
Oferim atat suport tehnic cat si servicii complexe de arhivare a documentelor, legatorie si depozitare, MONTERO GROUP fiind o societate specializata pentru acest domeniu de activitate si autorizata de Ministerul Afacerilor Interne – Arhivele Nationale ale Romaniei, pentru a presta toate serviciile arhivistice. 
Economisind timp si bani, prin trasferul acestor activitati in grija si responsabilitatea noastra, veti putea face fata mult mai rapid in administrarea informatiilor si documentelor create si detinute de institutia dvs. Specialistii nostri va pot furniza o gama larga de servicii de consultanta in domeniul arhivarii documentelor,  care pot fi independente sau pot constitui un proiect, fiind adaptate nevoilor specific ale fiecarei institutii.

Oferta noastra de servicii arhivistice cuprinde:
     * elaborarea nomenclatorului arhivistic sau reactualizarea celui existent;
     * operatiunile arhivistice necesar a fi efectuate pentru documentele de arhiva create si detinute de institutia dvs. (ordonare, incadrare, inventariere, etc);

* intocmirea documentatiei de selectionare pentru documentele temporare ale caror termene de pastrare au expirat (in vederea obtinerii avizului de la Arhivele Nationale, pentru eliminarea lor din arhiva/ casare)
     * elaborarea instrumentelor obligatorii de evidenta a documentelor (inventare arhivistice, registrul de evidenta curenta a intrarilor – iesirilor unitatilor arhivistice, registrul de depozit, fisa de control, ghiduri de raft, ghidul topografic, etc.);
     * depozitare temporara si/sau definitiva, administrare si organizare fonduri de arhiva;

    * legatorie manuala dosare;

    * preluarea arhivelor create de societatile a caror activitate a fost inchisa/suspendata (lichidare judiciara/faliment, etc.)

* dar si alte servicii conexe arhivarii, precum si materiale arhivistice
 

L. 138/2013 Art. 18.

“(1) În cazul declarării falimentului, în condiţiile legii, a unui creator de documente, fără ca activitatea acestuia să fie continuată de altul, documentele cu valoare istorică, în sensul prevederilor art. 2, se preiau de Arhivele Naţionale sau de serviciile judeţene/Serviciul Municipiului Bucureşti ale/al Arhivelor Naţionale, iar documentele cu valoare practică, în baza cărora se eliberează copii, certificate şi extrase privind drepturile referitoare la stagiile de cotizare la asigurările sociale ale cetăţenilor, se predau, pe bază de contract, operatorilor economici autorizaţi în prestarea de servicii arhivistice.”

Consultanta de specialitate

 

-Proceduri de prelucrare arhivistica – arhivare,depozitare

-Intocmire documentatii pentru Lucrari de selectionare, Proiecte de Nomenclator arhivistic

-Organizare si amenajare spatii pentru depozitare arhiva

-Evaluare arhiva

-Legatorie arhiva

Oferim consultanta de specialitate atat lichidatorilor cat si creatorilor si detinatorilor de arhiva in activitate.

Intocmire si eliberare adeverinte

Intocmire si eliberare adeverinte/ certificate/ documente originale

ATENȚIE!!  "Cererile se trimit doar prin posta/ curier" – NU folosim fax-ul, iar  adresele de mail se folosesc pentru corespondenta-comunicare, cererile insotite de actele necesare solicitarii se trimit doar prin posta/ curier pentru a se putea urmari parcursul inregistrarii-rezolvarii lor.

In vederea obtinerii unei adeverinte: de grupa, vechime, sporuri, reconstituire carnet de munca pierdut, adeverinte somaj si/sau alte drepturi salariale, sunt necesare urmatoarele :

  • Cerere
  •  Copie CI/ BI
  • Copie carnet de munca pentru muncitorii permanenti (primele doua pagini cu datele personale si copii de pe paginile cu perioada integral lucrata la societatea pentru care solicitati adeverinte)
CEREREA trebuie sa cuprinda urmatoarele elemente:
  • Nume/prenume (doamnele vor specifica toate numele detinute anterior, separat pe perioade)
  • Adresa de domiciliu
  • Serie CI/BI, CNP
  • Data nasterii si localitatea,
  • Perioada, functia/meseria, specificul activitatii, sectia/ferma si societatea la care ati lucrat (pentru care solicitati adeverinta)
  • Categoria de adeverinta solicitata: adeverinta de grupa, sporuri, vechime, reconsituire carnet de munca pierdut, somaj, etc.
  • Nr. dvs. de telefon de contact – foarte important pentru a putea comunica ulterior primirii cererii cu dvs.!!!  
  • Data si semnatura
ImportantDaca ati completat eronat in cerere nume, perioade, sectii, ferme sau alte date, iar rezultatul cercetarii este unul negativ, banii achitati nu se returneaza. Daca doriti sa reluam cercetarea veti depune o alta cerere si veti achita taxa aferenta cercetarii conform noilor indicatii.

 Eliberarea documentelor personale originale: Carnetele de munca si/sau alte documente personale existente in arhiva detinuta - ceritificate, diplome, etc. pot fi ridicate doar personal, de proprietar sau de un imputernict, pe baza de semnatura (petentul/ imputernicitul trebuie sa prezente CI/BI in original la depunerea cererii) si

  • copie CI/ BI  titular
  • copie CI/ BI + Procura pentru imputerniciti
Intrarea in posesie a adeverintelor intocmite:
  • direct de la depozitul de arhiva
  • prin mandat postal/ curier 
Incepand cu data de 01.02.2019, va fi achitata obligatoriu de toti petentii, la depunerea/ trimiterea cererii, Taxa administrativa = 100 lei cu TVA inclus/ solicitare = 1 adv./ 1 doc.

Plata se va efectua direct la depozitul de arhiva sau in contul bancar: RO71RNCB0141032861720001, deschis la BCR Galati, titular cont SC MONTERO GROUP SRL, cod fiscal/ CUI: RO15939400

  • Taxa administrativa se aplica/ incaseaza indiferent de rezultatul final al verificarii in arhiva si este o taxa prin care societatea Montero Group se obliga sa  efectueze o verificarea aleatorie in 3 PERIOADE DIFERITE, pentru identificarea petentului-beneficiar, in special pentru cazurile in care rezultatul este unul negativ si trebuie sa instiintam petentul telefonic sau in scris.  Instiintarile* in scris se trimit doar in cazul solicitarii in mod expres a petentului si numai daca acesta a achitat taxa administrativa.

  • Taxa administrativa este o taxa interna care a fost stabilita pentru a acoperi manopera si timpul de executie alocate verificarii aleatorii in arhiva, cheltuielile salariale, administrative si de registratura, cu convorbirile telefonice, taxe postale pentru instiintari* - adrese negatie - raspunsuri, materiale IT si birotica, tehnoredactare, comisioane bancare, etc.

  • Taxa administrativa poate sa sufere modificari si va fi achitata la contravaloarea in vigoare la momentul efectuarii platii. Adeverintele vor fi expediate prin curier. Taxele de transport/curier sunt suportate de petent.

  • Pentru continuarea cercetarii in arhiva, verificare luna de luna,  toata perioada solicitata, petentul va achita taxa integrala, care cuprinde avansul de 100 lei (taxa ad-tiva) + cval. adeverintei. Termenul de intocmire/ eliberare adeverinta este cuprins intre 30 de zile pana la 1 an, de la achitarea integrala a taxelor aferente solicitarii efectuate.  

ATENTIE: in cazul in care, in termen de 45 de zile de la depunerea/ trimiterea cererii nu este achitata taxa administrativa, cererea se claseaza! Revenirea ulterioara clasarii cererii, implica o noua cerere, un nou termen, un alt numar de inregistrare. Cererile vor fi introduse in lucru doar dupa achitarea taxei administrative pentru verificarea aleatorie a celor 3 perioade, iar cercetarea luna de luna toata perioada solicitata se va efectua doar dupa confirmarea platii taxei aferente serviciului de cercetare in arhiva pentru nr. de ani solicitati , aferent categoriei de adeverinte/ document solicitate.

 Consulta tarifele >>>>

Cutii arhiva


Comercializam cutii pentru protectie arhiva, culoare alba sau maro (cartur natur), dimensiune standard: 15 x 25 x 35 cm
  * Etichete autoadezive pentru cutii si dosare
Oferim transport gratuit pentru comenzile primite - pe raza orasului Galati..