Intocmire si eliberare adeverinte

TCG – Termeni si conditii generale pentru serviciile arhivistice de

 

Intocmire si eliberare adeverinte/ certificate/ documente originale si copii

 

DEPOZITUL DE ARHIVA – MONTERO GROUP

Str. Dogariei, nr.129, Galati, Romania, C.P. 800225

Tel:+40 (0) 236 320808;

Program cu publicul (doar telefonic)LUNI – JOI: 09-12 

E-mail: montero.group@yahoo.com sau public@monterogroup.ro

 

ATENȚIE!!  Cererile se trimit doar prin posta/ curier/ mail, NU se depun personal. NU folosim fax.

IMPORTANT: ACTIVITATEA DEPOZITULUI SE DESFASOARA EXCLUSIV ONLINE/MAIL, TELEFONIC, POSTA/ CURIER. Pe mail se primesc si se inregistreaza cereri si documente doar scanate NU POZE cu telefonul.

 

In vederea obtinerii unei adeverinte: de grupa, vechime, sporuri, reconstituire carnet de munca pierdut, adeverinte somaj si/sau alte drepturi salariale, sunt necesare urmatoarele :

  • Cerere
  • Copie CI/ BI
  • Copie carnet de munca pentru muncitorii permanenti(primele doua pagini cu datele personale si copii de pe paginile cu perioada integral lucrata la societatea pentru care solicitati adeverinte)

CEREREA trebuie sa cuprinda urmatoarele elemente:

  • Nume/prenume (doamnele vor specifica toate numele detinute anterior, separat pe perioade)
  • Adresa de domiciliu
  • Serie CI/BI, CNP
  • Data nasterii si localitatea,
  • Perioada, functia/meseria, specificul activitatii, sectia/ferma si societatea la care ati lucrat (pentru care solicitati adeverinta)
  • Categoria de adeverinta solicitata: adeverinta de grupa, sporuri, vechime, reconsituire carnet de munca pierdut, somaj, etc.
  • Nr. dvs. de telefon de contact – foarte important pentru a putea comunica ulterior primirii cererii cu dvs.!!!
  • Data si semnatura

Important: Daca ati completat eronatin cerere nume, perioade, sectii, ferme sau alte date, iar rezultatul cercetarii este unul negativ, contravaloarea serviciului prestat nu se returneaza. Cererea transmisa si serviciile prestate au valoare de contract conf. Art.1766 Cod Civil. Daca doriti sa reluam cercetarea veti depune o alta cerere, veti achita taxa aferenta cercetarii conform noilor date indicate si solicitate, decurgand un nou termen.

Eliberarea documentelor personale originale: Carnetele de munca si/sau alte documente personale existente in arhiva detinuta – ceritificate, diplome, etc. pot fi ridicate doar personal, de proprietar sau de un imputernict, pe baza de semnatura (petentul/ imputernicitul trebuie sa prezente CI/BI in original la depunerea cererii) si

  • copie CI/ BI titular
  • copie CI/ BI + Procura pentru imputerniciti

Intrarea in posesie a adeverintelor intocmite/ documentelor solicitate:

  • prin mandat postal/ curier(taxele de transport/curier-posta sunt suportate de destinatar/ beneficiar).

Dupa ce veti primi informarea de plata de la registratura depozitului, plata se va efectua in contul bancar: RO71RNCB0141032861720001, deschis la BCR Galati, 

titular cont: SC MONTERO GROUP SRL, cod fiscal/ CUI: RO15939400

 

F. IMPORTANT:

  • Tarifele pentru anul 2025 au fost modificate si aprobate prin Dispozitia nr.I/1/17.01.2025 a Directorului Arhivelor Nationale privind aprobarea limitelor maxime ale tarifelor solicitate pentru prestarea serviciilor arhivistice prestate de operatorii economici autorizati si in conformitate cu Art. IV din Legea nr. 237/2024.

OBSERVATII: Tarifele din Dispozitia nr.I/1/17.01.2025 le aplicam retroactiv si pentru cererile depuse incepand cu data de 17.01.2025 (si cererilor depuse anterior acestei date, pentru care nu s-a achitat avans) carora li s-au comunicat si aplicat tarifele din ORD.CNPP nr.299/2023 daca solcitantul doreste aplicarea integrala a acestora si renuntarea totala la tarifele din ORD.299/2023  (inclusiv tarifele pentru adeverinta de grupa coroborata cu alta solicitare/ adeverinta, nu se poate opta pentru tariful pentru grupa din Dispozitia nr.I/1/17.01.2025 si tariful pentru celelalte categorii de adeverinte – venituri, sporuri, vechime, etc. la tarifele din ORD.CNPP nr.299/2023).

Taxele si tarifele vor fi achitate la valoarea valabilă în momentul plății indiferent de data cererii. 

– Tariful pentru cercetarea în arhivă se va achita integral la depunerea cererii x nr. de ani solicitați.

 

  • Tarifele din ORD.CNPP nr. 299/2023 au fost aplicate pentru cererile depuse incepand cu data de 01.09.2023;
  • Cine doreste solutionarea int-un termen mai mic fata de termenul ales initial (de pana la 1 an) va fi taxat cu diferenta de tarife aferente ORD.299/2023 si  Dispozitiei nr.I/1/17.01.2025 (dupa caz).

 

PRECIZARI SUPLIMENTARE (informatii generale):

  1. AVANSUL = TARIFUL AD-TIV + TARIFUL DE CERCETARE pentru numarul de ani solicitati a fi cercetati/ verificati in arhiva (daca solicitati un numar mai mic de luni de cercetat in cadrul unui an tariful se va aplica doar pentru numarul de luni solicitate dar fara a se face cercetare suplimentara si in alte luni decat la cerere si contra cost.
  2. TARIFUL DE CERCETARE – se achita integral in avans pentru numarul de ani solicitati.
  3. TARIFUL DE ELIBERARE ADV/DOC. – rest de plata la eliberarea adv/doc. solicitat – se va aplica doar pentru numarul de ani si luni identificate in arhiva.
  4. TERMEN DE SOLUTIONARE – 60 DE ZILE DE LA ACHITAREA INTEGRALA A AVANSULUI DE PLATA. TERMENUL DE SOLUTIONARE POATE FI DEPASIT PANA LA UN AN IN FUNCTIE DE ANUMITE SITUATII – DOCUMENTE DEPUSE INCOMPLETE SI INSUFICIENTE, ILIZIBILE, DATE INCOMPLETE SI/SAU ERONATE TRANSMISE DE SOLICITANT PRIN CERERE SI/SAU TELEFONIC/ MAIL/PERSONAL, ETC.. TERMENUL DE SOLUTIONARE SE VA PRELUNGI CU PERIOADA PANA LA DATA DEPUNERII/ TRANSMITERII TUTUROR DOCUMENTELOR SI INFORMATIILOR NECESARE, COMPLETARILOR INTEGRALE SI CLARIFICAREA TUTUROR ASPECTELOR CARE INGREUNEAZA CERCETAREA.

         – cererea va fi introdusa in lucru doar dupa achitarea avansului. Cercetarea se va efectua doar pentru perioada indicata pentru cercetare si achitata, pe numele si locul de munca indicate in cerere din cadrul societatii angajatoare. Plata avansului nu se returneaza indiferent de rezultatul cercetarii. 

Se poate opta pentru urmatoarele variante (se va mentiona in cerere):

Doresc eliberarea adeverintei in termen de:

  • 60 de zile calendaristice de la data achitării avansului la tarifele din Dispozitia nr.I/1/17.01.2025.
  • 6 luni-1 an de la data achitării avansului cu aplicarea reducerii de 25% la tarifele de cercetare  din Dispozitia nr.I/1/17.01.2025 – valabil doar pentru perioadele lucrate/cercetate mai mari de 5 ani (nu se aplica pentru adeverintele de grupa);
  • 30 de zile calendaristice (LA URGENTA) de la data achitării avansului, la tarifele din Dispozitia nr.I/1/17.01.2025. Pentru solutionarile in regim de urgenta tariful de cercetare pt. sporuri, venituri, vechime se dubleaza; pentru grupa se dubleaza intreaga contravaloare (2 x t.a+t.c+t.e+a.t) diferenta reprezentand prestarea unui serviciu cu prioritate in regim de urgenta, la cererea si vointa expresa a solicitantului.
  1. PLATA AVANSULUI (TARIFUL AD-TIV + TARIF DE CERCETARE) SE VA EFECTUA PRIN VIRAMENT BANCAR 

(doar dupa ce veti primi instiintarea de plata de la registratura depozitului): 

Date beneficiar plata: MONTERO GROUP SRL, Cod fiscal: RO15939400, 

COD IBAN: RO71RNCB0141032161720001, deschis la BCR GALATI;

Reprezentand: TARIF AD-TIV SI CERCETARE pentru ______ (se trece nume/prenume solicitant adv./doc.). Dovada platii se va transmite pe mail la adresa public@monterogroup.ro sau montero.group@yahoo.com sau prin W.App pe nr. tel. 0745110125.

-Va aducem la cunoștință faptul că in situatia in care nu sunt identificate informatiile solicitate sau doar partial, AVANSUL* achitat nu se returneaza (se vor verifica doar perioadele/nr. de ani si luni, numele si locul de munca indicate in cerere). Orice solicitare suplimentara se va cerceta la cerere si doar contra cost.

  1. PLATA TARIFULUI DE ELIBERARE DOCUMENT – se va achita la primirea certificatului/ adeverintei/ documentului solicitat, direct la curier/ posta sau prin virament bancar (dupa caz) si se va aplica in functie de numarul de ani si luni identificate in arhiva.

5.a. – Adeverintele vor fi expediate prin curier/ posta. Taxele de transport/curier-posta sunt suportate de destinatar/ beneficiar.

       7. TARIFUL ADMINISTRATIV se aplica pentru fiecare solicitare/ nrinregistrare/ cerere (daca solicitati doua categ.de adeverinte primiti doua nr. de inregistrare se va aplica taxa pentru fiecare nr. de inregistrare in parte.

  1. CLASARE CERERI – neachitarea avansului duce la clasarea cererii in termen de 60 de zile de la data primirii si inregistrarii cererii la registratura depozitului. Revenirea ulterioara clasarii cererii, implica o noua cerere, un nou termen, un alt numar de inregistrare. Cererile vor fi introduse in lucru doar dupa achitarea AVANSULUI (tariful ad-tiv + taxa de cercetare).

 

Pentru taxele incasate in contul bancar, se va emite factura fiscala – document pe care il veti primi impreuna cu adeverinta/ documentul solicitat. Nu incasam numerar.

 

INFORMARE PUBLICA – DECLARATIE – CONSIMTAMANT PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL

Transmiterea unei cereri, atrage dupa sine automat consimtamantul solicitantului ca este de acord ca în scopul întocmirii adeverințelor și/sau eliberării documentelor solicitate, soc. Montero Group SRL să vă prelucreze datele cu caracter personal si ca ati fost informati (e) cu privire la prevederile Regulamentului 679/26 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor) adoptat de Parlamentul European si Consiliul Uniunii Europene. Sunteti informat (a) si in legatura cu faptul ca datele cu caracter personal, urmeaza sa fie prelucrate si stocate doar in scopurile pentru care au fost furnizate – eliberare adeverintă vechime/ adeverintă venit și acte originale , la solicitarea subsemnatului . Sunteti informat (a) ca in scopul prelucrarii exacte a datelor mele cu caracter personal, aveti obligatia de a aduce la cunostinta operatorului orice modificare survenita asupra datelor mele personale. In consecinta, va dati consimtamantul pentru prelucrarea, transmiterea si stocarea datelor cu caracter personal, către alte insituții entități în vederea îndeplinirii scopului menționat mai sus. Ati luat la cunoştinţă şi va exprimati acest acord în concordanţă cu prevederile Regulamentului General privind Protecţia Datelor Personale cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare şi cunoasteti că aveti dreptul : · de a solicita accesul, rectificarea sau ştergerea, portarea, restricţionarea prelucrării acestor date, conform legii · de a face plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. · de a retrage oricând consimţământ.

 

OBSERVATIIcererea are valoarea unui de contract de prestari servicii in conf. cu art.1766 Cod Civil si se coroboreaza cu TCG din informarea publica de pe pagina www.monterogroup.ro la sectiunea Intocmire si eliberare adeverinte, etc.

Va multumim,

CONDUCEREA, SOC. MONTERO GROUP SRL

* Adeverinta de venituri brute va contine toate veniturile cu care figureaza o persoana pe statele de plata, inclusiv sporurile permanente
** Tarif stabilit pentru cei care doresc eliberarea unei adeverinte doar cu sporuri.

OBSERVATII: 

  1. Tariful total este compus din:

Taxa administrativa

Taxa de cercetare pentru numarul de ani solicitant de petent (in cazul in care dintr-un an se solicita o perioada mai mica tariful de cercetare va fi calculat proportional cu numarul de luni solicitat in cadrul anului);

Taxa de eliberare pentru numarul de ani/luni identificate in urma cercetarii

  1. Nu se percepe taxa negatie in situatia in care o.e.p.s.a.* nu detine fondul arhivistic din care sunt solicitate certificate/ adeverinte/ copii/ extrase
  2. In situatia in care sunt identificate partial informatiile solicitate, se va percepe tariful administrativ, taxa de cercetare pentru perioada efectiv cercetata si taxa de eliberare doar pentru perioadele/lunile in care se elibereaza certificatul/ adeverinta/ copia/ extrasul
  3. Tarifele din tabelul de mai sus includ TVA (19%), tarifele din Dispozitia nr.I/1/17.01.2025 sunt fara TVA, TVA-ul se aplica la tariful total
  4. Informatii suplimentare si alte precizari, inclusiv formule de calcul aferente solicitarii dvs. va vor fi transmise impreuna cu informarea de plata.

 

* o.e.p.s.a. – operatorii economici autorizati in prestarea de servicii economice

PRECIZARI SUPIMENTARE (completare la tabelul cu tarife): 

              H. TARIF ELIBERARE DUPLICAT CERTIFICAT/ ADEVERINTA (ORIG.) PIERDUTA – se aplica taxa de la POZ.E (la care se adauga tariful ad-tiv de la poz. A, precum si tarifele de la poz. F si/sau G, dupa caz). 

              I. TARIF PRINTARE DOCUMENTE TRANSMISE PE MAIL (CERERE SI ANEXE) – se aplica taxa de la POZ.G(cei care nu sunt de acord cu aceasta taxa pot opta pentru transmiterea documentelor prin posta/curier).

 

14.547 Vizualizări