Intocmire si eliberare adeverinte

12.645 Views

 

Intocmire si eliberare adeverinte/ certificate/ documente originale si copii 

DEPOZITUL DE ARHIVA – MONTERO GROUP

Str. Dogariei, nr.129, Galati, Romania, C.P. 800225 

Tel: +40 (0) 236 320808;

Program cu publicul (doar telefonic): LUNI – JOI: 09-12

E-mail: [email protected] sau [email protected] 

ATENȚIE!!  Cererile se trimit doar prin posta/ curier/ mail, NU se depun personal. NU folosim fax.

IMPORTANT: ACTIVITATEA DEPOZITULUI SE DESFASOARA EXCLUSIV ONLINE/MAIL, TELEFONIC, POSTA/ CURIER. Pe mail se primesc si se inregistreaza cereri si documente doar scanate NU POZE cu telefonul.

 

In vederea obtinerii unei adeverinte: de grupa, vechime, sporuri, reconstituire carnet de munca pierdut, adeverinte somaj si/sau alte drepturi salariale, sunt necesare urmatoarele :

          Cerere

          Copie CI/ BI

         Copie carnet de munca pentru muncitorii permanenti (primele doua pagini cu datele personale si copii de pe paginile cu perioada integral lucrata la societatea pentru care solicitati adeverinte)

CEREREA trebuie sa cuprinda urmatoarele elemente:

              Nume/prenume (doamnele vor specifica toate numele detinute anterior, separat pe perioade)

              Adresa de domiciliu

              Serie CI/BI, CNP

              Data nasterii si localitatea,

              Perioada, functia/meseria, specificul activitatii, sectia/ferma si societatea la care ati lucrat (pentru care solicitati adeverinta)

              Categoria de adeverinta solicitata: adeverinta de grupa, sporuri, vechime, reconsituire carnet de munca pierdut, somaj, etc.

              Nr. dvs. de telefon de contact – foarte important pentru a putea comunica ulterior primirii cererii cu dvs.!!!

              Data si semnatura

Important: Daca ati completat eronat in cerere nume, perioade, sectii, ferme sau alte date, iar rezultatul cercetarii este unul negativ, banii achitati nu se returneaza. Daca doriti sa reluam cercetarea veti depune o alta cerere si veti achita taxa aferenta cercetarii conform noilor indicatii.

Eliberarea documentelor personale originale: Carnetele de munca si/sau alte documente personale existente in arhiva detinuta – ceritificate, diplome, etc. pot fi ridicate doar personal, de proprietar sau de un imputernict, pe baza de semnatura (petentul/ imputernicitul trebuie sa prezente CI/BI in original la depunerea cererii) si

              copie CI/ BI  titular

              copie CI/ BI + Procura pentru imputerniciti

Intrarea in posesie a adeverintelor intocmite/ documentelor solicitate:

       prin mandat postal/ curier (taxele de transport/curier-posta sunt suportate de destinatar/ beneficiar).

 

Dupa transmiterea tarifelor de la registratura depozitului, plata se va efectua in contul bancar: RO71RNCB0141032861720001, deschis la BCR Galati,

titular cont SC MONTERO GROUP SRL, cod fiscal/ CUI: RO15939400

F. IMPORTANT:

– Tarifele din ORD.299/2023 le aplicam pentru cererile depuse incepand cu data de 01.09.2023, la termenele comunicate mai jos, la pct. 3, conform optiunilor;

– Tarifele valabile pana la 01.09.2023 s-au aplicat cererilor inregistrate pana la data de 01.09.2023 la termenul cuprins intre 90 de zile-1AN. Cine doreste solutionarea int-un termen mai mic va fi taxat cu diferenta de tarife aferente ORD.299/2023 si precizarilor suplimentare de mai jos (pct.3).

 

PRECIZARI SUPLIMENTARE (informatii generale):

  1. AVANSUL = TARIFUL AD-TIV + TARIFUL DE CERCETARE pentru numarul de ani solicitati a fi cercetati/ verificati in arhiva.
  2. TARIFUL DE ELIBERARE ADV/DOC. – rest de plata la eliberarea adv/doc. solicitat – se va aplica doar pentru numarul de ani identificati in arhiva.
  3. TERMEN DE SOLUTIONARE – 60 DE ZILE DE LA ACHITAREA INTEGRALA A AVANSULUI DE PLATA. TERMENUL DE SOLUTIONARE POATE FI DEPASIT PANA LA UN AN IN FUNCTIE DE ANUMITE SITUATII – DATE INCOMPLETE SI/SAU ERONATE TRANSMISE DE SOLICITANT PRIN CERERE SI/SAU TELEFONIC/ MAIL/PERSONAL, ETC.

          cererea va fi introdusa in lucru doar dupa achitarea avansului. Cercetarea se va efectua doar pentru perioada indicata pentru cercetare si achitata, pe numele si locul de munca indicate in cerere din cadrul societatii angajatoare. Plata avansului nu se returneaza indiferent de rezultatul cercetarii.

Se poate opta pentru urmatoarele variante (se va mentiona in cerere):

Doresc eliberarea adeverintei in termen de:

   60 de zile calendaristice de la data achitării avansului la tarifele din ORD.299/2023.

   90 zile-1an de la data achitării avansului cu aplicarea reducerii de 25% la tarifele de cercetare din ORD.299/2023 – valabil doar pentru perioadele lucrate/cercetate mai mari de 5 ani;

30 de zile calendaristice (LA URGENTA) de la data achitării avansului, la tarifele de cercetare din ORD.299/2023 (tariful ad-tiv + taxa de cercetare x nr. de ani solicitati pentru cercetare x 2). Pentru solutionarile in regim de urgenta tariful de cercetare se dubleaza.

 

  1. PLATA AVANSULUI (TARIFUL AD-TIV SI DE CERCETARE) SE VA EFECTUA PRIN VIRAMENT BANCAR:

Date beneficiar plata: MONTERO GROUP SRL, CUI RO15939400, COD IBAN: RO71RNCB0141032161720001, deschis la BCR GALATI;

Reprezentand: TARIF AD-TIV SI CERCETARE pentru ______ (se trece nume/prenume solicitant adv./doc.). Dovada platii se va transmite pe mail la adresa [email protected]; [email protected] sau W.App pe nr. tel. 0745110125.

          Va aducem la cunoștință faptul că in situatia in care nu sunt identificate informatiile solicitate sau doar partial, AVANSUL* achitat nu se returneaza (se vor verifica doar perioadele/nr. de ani/ numele si locul de munca indicate in cerere).

  1. PLATA TARIFULUI DE ELIBERARE DOCUMENT – se va achita la primirea certificatului/ adeverintei/ documentului solicitat, direct la curier/ posta sau prin virament bancar (dupa caz).

5.a. – Adeverintele vor fi expediate prin curier/ posta. Taxele de transport/curier-posta sunt suportate de destinatar/ beneficiar.

 

  1. TARIFUL ADMINISTRATIV se aplica pentru fiecare solicitare/ nr. inregistrare/ cerere (daca solicitati doua categ.de adeverinte primiti doua nr. de inregistrare se va aplica taxa pentru fiecare nr. de inregistrare in parte.

  1. CLASARE CERERI – neachitarea avansului duce la clasarea cererii in termen de 60 de zile de la data primirii si inregistrarii cererii la registratura depozitului. Revenirea ulterioara clasarii cererii, implica o noua cerere, un nou termen, un alt numar de inregistrare. Cererile vor fi introduse in lucru doar dupa achitarea AVANSULUI (tariful ad-tiv + taxa de cercetare).

Pentru taxele incasate, in contul bancar, se va emite factura – document pe care il veti primi impreuna cu adeverinta/ documentul solicitat. Nu incasam numerar.

INFORMARE PUBLICA – DECLARATIE – CONSIMTAMANT PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL

Transmiterea unei cereri, atrage dupa sine automat consimtamantul solicitantului ca este de acord ca în scopul întocmirii adeverințelor și/sau eliberării documentelor solicitate, soc. Montero Group SRL să vă prelucreze datele cu caracter personal si ca ati fost informati (e) cu privire la prevederile Regulamentului 679/26 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor) adoptat de Parlamentul European si Consiliul Uniunii Europene. Sunteti informat (a) si in legatura cu faptul ca datele cu caracter personal, urmeaza sa fie prelucrate si stocate doar in scopurile pentru care au fost furnizate – eliberare adeverintă vechime/ adeverintă venit și acte originale , la solicitarea subsemnatului . Sunteti informat (a) ca in scopul prelucrarii exacte a datelor mele cu caracter personal, aveti obligatia de a aduce la cunostinta operatorului orice modificare survenita asupra datelor mele personale. In consecinta, va dati consimtamantul pentru prelucrarea, transmiterea si stocarea datelor cu caracter personal, către alte insituții entități în vederea îndeplinirii scopului menționat mai sus. Ati luat la cunoştinţă şi va exprimati acest acord în concordanţă cu prevederile Regulamentului General privind Protecţia Datelor Personale cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare şi cunoasteti că aveti dreptul : · de a solicita accesul, rectificarea sau ştergerea, portarea, restricţionarea prelucrării acestor date, conform legii · de a face plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. · de a retrage oricând consimţământ.

 

Va multumim,

CONDUCEREA, SOC. MONTERO GROUP SRL

DEPOZIT ARHIVA – MONTERO GROUP S.R.L.

GALATI, STR. DOGARIEI NR. 129, COD POSTAL 800225

Nr.inreg. J17/1651/2003; CUI: RO15939400

TARIFE SOLICITATE – aplicate din 01.09.2023

 

PENTRU SERVICIILE ARHIVISTICE PRESTATE

de intocmire si eliberare adeverinte/certificate si alte categorii de documente

Anexa la ORDINUL nr. 299 din 29.05.2023 (cu valorile TVA)

Poz.

 

SERVICIU ARHIVISTIC

UNITATE DE MASURA

TOTAL FARA

TVA (lei)

(conf. ORD.299/2023

TOTAL CU TVA 19% (lei)

 (valabil de la 01.01.2017, conf.CF)

A

TARIF ADMINISTRATIV FIX

 

 

 

A

PENTRU OPERATIUNILE CARE SE DESFASOARA IN VEDEREA SOLUTIONARII CERERILOR, INDIFERENT DE TIPUL ACESTORA, PRIMIRE CERERE, INREGISTRARE, INDRUMARE, EFECTUARE CONEXARI, REPARTIZARE, CERCETARE INSTRUMENTE DE LUCRU, INSTIINTARE DE PLATA, SCADERE SI CLASARE, EVIDENTA CERERI, S.A.

1 CERERE

101 lei

120.19 lei

B

ELIBERARE CERTIFICATE/ADEVERINTE SPORURI

B1

TARIF CERCETARE

EFECTUATA IN VEDEREA INTOCMIRII UNUI CERTIFICAT (ADV.) DE SPORURI

1 AN CERCETAT

63 lei

74.97 lei

B2

TARIF ELIBERARE

CERTIFICAT/ ADEVERINTA SPORURI

1 AN ELIBERAT

14 lei

16.66 lei

C

ELIBERARE CERTIFICATE/ADEVERINTE GRUPA

C1

TARIF CERCETARE

EFECTUATA IN VEDEREA INTOCMIRII UNUI CERTIFICAT/ ADEVERINTA CU GRUPA DE MUNCA

1 AN CERCETAT

45 lei

53.55 lei

C2

TARIF ELIBERARE

CERTIFICAT/ ADEVERINTA GRUPA

1 AN ELIBERAT

9 lei

10.71 lei

D

ELIBERARE CERTIFICATE/ADEVERINTE VENITURI

(VENITURI BRUTE SAU RECONSTITUIRE DE VECHIME SAU SALARII ACORD/ ZILIERI/ SEZONIERI SAU DREPTURI SALARIALE ACORDATE – ALTELE DECAT CELE DIN C.I.M.)

D1

TARIF CERCETARE

EFECTUATA IN VEDEREA INTOCMIRII UNUI CERTIFICAT/ ADEVERINTA CU VENITURI

1 AN CERCETAT

81 lei

96.39 lei

D2

TARIF ELIBERARE

CERTIFICAT/ ADEVERINTA VENITURI

1 AN ELIBERAT

27 lei

32.13 lei

5

ALTE TAXE

E

TARIF ELIBERARE – DOCUMENT ORIGINAL, PROPRIETATEA SOLICITANTULUI (CARNET DE MUNCA, ACTE DE STARE CIVILA, DIPLOME SCOLARIZARE, ETC.)

1 DOCUMENT

101 lei

120.19 lei

F

TARIF CERCETARE IN VEDEREA ELIBERARII DE COPII/ EXTRASE

1 PAGINA

14 lei

16.66 lei

G

TARIF ELIBERARE COPII/ EXTRASE

1 PAGINA

5 lei

5.95 lei

 

OBSERVATII:

  1. Tariful total este compus din:

          Taxa administrativa

          Taxa de cercetare pentru numarul de ani solcitat de petent

          Taxa de eliberare pentru numarul de ani identificati in urma cercetarii

  1. Nu se percepe taxa negatie in situatia in care o.e.p.s.a.* nu detine fondul arhivisticdin care sunt solicitate certificate/ adeverinte/ copii/ extrase
  2. In situatia in care sunt identificate partial informatiile solicitate, se va percepe tariful administrativ, taxa de cercetasre pentru perioada efectiv cercetata si taxa de eliberare doar pentru perioada in care se elibereaza certificatul/ adeverinta/ copia/ extrasul
  3. Tarifele au fost calculate pe baza salariului minim brut pe economie in vigoare la data intocmirii Ordinului nr. 299 din 29.05.2023.
  4. Tarifele din tabelul de mai sus includ TVA (19%), tarifele din ORD.299/29.05.2023 sunt fara TVA
  5. In conformitate cu art 29(3) din Legea 26/2023 – tarifele se vor actualiza annual, prin Ordin al Presedintelui C.N.P.P.

* o.e.p.s.a. – operatorii economici autorizati in prestarea de servicii economice

 

PRECIZARI SUPIMENTARE (completare la tabelul cu tarife):

  1. TARIF ELIBERARE DUPLICAT CERTIFICAT/ ADEVERINTA (ORIG.) PIERDUTA – se aplica taxa de la POZ.E (la care se adauga tariful ad-tiv de la poz. A, precum si tarifele de la poz. F si/sau G, dupa caz).
  2. TARIF PRINTARE DOCUMENTE TRANSMISE PE MAIL (CERERE SI ANEXE) – se aplica taxa de la POZ.G. (cei care nu sunt de acord cu aceasta taxa pot opta pentru transmiterea documentelor prin posta/curier).